Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

PERFECT SKINZ SKINCARE




PERFECT SKINZ SKINCARE
SKINCARE TERBAIK PENCERAHAN SEMULAJADI 100% SELAMAT 

FUNGSI & KELEBIHAN PERFECT 
SKINZ SKINCARE :
 ✔ Menghilangkan Jerawat/Resdung/Jeragat
✔ Atasi masalah Pori-pori terbuka
✔ Atasi masalah muka bebelang, kulit kusam dan berminyak
✔ Menghilangkn kedutan pada wajah
✔ Sesuai untuk lelaki dan wanita
✔ Sesuai tanpa mengira usia
✔ 1 set boleh tahan sehingga 2 bulan penggunaan 
✔ Mencerahkan serta menganjalkan kulit wajah 




EKSTRAK VITAMIN C & E SEBAGAI KANDUNGAN
 UTAMA PERFECT SKINZ : 
Lumpur gunung berapi (pada kadar yang dibenarkan), lingzhi (cendawan ganoderma), madu, likuorice, mutiara, sagu, beras. 
Perfect Skinz Skincare adalah 100% bebas dari semua bahan terlarang seperti merkuri dan hidrokuinon.






CARA PENGGUNAAN PERFECT SKINZ
 SKINCARE : 
1. Cuci wajah anda dengan SABUN VITAMIN E sekurang-kurangya 3 kali sehari (pagi, petang dan malam) 
2. Selepas muka dilap, sapukan MAGIC SERUM. ratakan pada bahagian wajah dan leher untuk hasil yang lebih sekata. Bertindak pelembab untuk kulit yang kering selepas cuci tadi. Magic Serum juga bertindak sebagai makanan utama untuk kulit anda sihat dan gebu kerana ia menembusi lapisan-lapisan kulit yang dalam kerana molekul serum lebih kecil dan halus dari molekul toner atau pelembap biasa. 
3. Sapukan DAY CREAM dan ratakan pada wajah untuk pemakaian pada siang hari. Bertindak sebagai sunscreen atau pelindung tabir dari sinar uv yang menggelapkan kulit 
4. Sapukan NIGHT CREAM dan ratakan pada wajah untuk pemakaian pada malam hari sebelum tidur. Krim malam ini merupakan perwatan khas untuk kulit wajah kita pada waktu kulit sedang berehat pada waktu malam. 









PERFECT SKINZ CREAMY FOUNDATION 

HANYA DENGAN SATU SAPUAN , MUKA AKAN KELIHATAN NATURAL FLAWLESS


KELEBIHAN CREAMY FOUNDATION :
✔ Berfungsi menutup cela dan pori terbuka
✔ Wajah akan kelihatan natural flawless
✔ Tidak melekit dan mudah meresap ke kulit
✔ Cream dgn tekstur yang ringan
✔ Melindungi kulit dari sinaran uv (spf 30++)
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔ Sesuai untuk semua tona kulit di malaysia (Kod warna Natural) 




SOALAN LAZIM TENTANG PERFECT SKINZ :

1) Dari mana asal PERFECT SKINZ? 
Jawapan : PERFECT SKINZ merupakan produk tempatan yang dihasilkan di SELANGOR 

2) Adakah produk PERFECT SKINZ selamat dan halal?
Jawapan: Ya, PERFECT SKINZ adalah produk yang halal. Tambahan pula, PERFECT SKINZ adalah campuran bahan semulajadi dan tiada sebarang unsur lemak haiwan. PERFECT SKINZ juga selamat digunakan kerana memperolehi kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). 

3) Apakah kandungan PERFECT SKINZ? 
Jawapan : Ekstrak VITAMIN C dan E. 
Lumpur gunung berapi (pada kadar yang dibenarkan), lingzhi (cendawan ganoderma), madu, likuorice, mutiara, sagu, beras dan ia bebas dari semua bahan terlarang seperti merkuri dan hidrokuinon. 

4) Ada pengelupasan ke? 
Jawapan: Bergantung pada jenis kulit. Jika ada sekalipun ia hanyalah pengelupasan halus yang bertujuan untuk membuang sel-sel mati. Pengelupasan biasanya berlaku di bahagian muka yang bermasalah. Ketika mencuci muka, anda digalakkan menggunakan span pencuci supaya sambil mencuci, kita juga dapat membuang sel-sel mati tersebut. 

5) Muka saya jenis yang berminyak/berjerawat, sesuai tak pakai produk ini? 
Jawapan: InshaAllah PERFECT SKINZ sesuai untuk semua jenis kulit tetapi haruslah diingat, semua dengan izin dari Nya. PERFECT SKINZ terkenal muka atas muka, anda tak akan meragui keberkesanannya. 

6) Kenapa kawan saya pakai tak mengelupas tapi saya pakai mengelupas dan keluar jerawat kecil-kecil pula? 
Jawapan: Kulit individu adalah tidak sama, ada kesan yang cepat, ada kesan yang lambat. Bergantung pada jenis kulit dan masalah yang dihadapi. Juga kesan daripada penggunaan produk yang terdahulu yang dikhuatiri mengandungi bahan kimia. Tak perlu risau, semua proses ini hanya bersifat sementara. Bagusnya semua kotoran dikeluarkan dari muka, cuma perlu sabar untuk seketika. 

7) Adakah cara penggunaan saya betul? 
Jawapan: Ya. Soalan ini paling penting. Pastikan anda menggunakan as beauty dengan cara yang betul seperti yang dicatatkan di flyers. Sangat penting untuk mengetahui jenis kulit anda sendiri. Jika kulit yang dikategorikan sensitif, memadai pakai nipis dan dibantu dengan air, supaya kulit tak terkejut dan tiada perubahan drastik terjadi. 

8) Boleh tak saya pakai foundation/bedak selepas pakai day cream? 
Jawapan: Boleh. Pastikan bedak & foundation yang bersesuaian. Cuma untuk peringkat awal rawatan tak digalakkan untuk campur dengan produk lain bagi mempercepat dan memudahkan proses rawatan.

9) Apa kesan sementara yang biasa berlaku? 
Jawapan: Muka gatal (esp bila pakai krim malam), panas, muka merah, pengelupasan halus dan ruam halus. Kesan sementara ini pun bergantung pada tahap keseriusan masalah kulit wajah anda. Ada certain just gatal-gatal sahaja. Lain-lain ok.Gatal - gatal ni biasa berlaku apabila PERFECT SKINZ bertindak balas dengan bahan kimia yang tersimpan di dalam kulit akibat penggunaan produk sebelum ni yang kemungkinan mempunyai bahan kimia yang tinggi. Kadang - kadang semasa proses tindak balas ini akan keluar ruam-ruam halus. Namanya pun kesan sementara jadi memang tak lama.. Biasa berlaku dalam tempoh seminggu ke 2 minggu. Kesan sementara ini berlaku akibat daripada proses pembaikpulih wajah yang dilakukan oleh produk PERFECT SKINZ. Jadi jangan risau, teruskan sahaja penggunaan PERFECT SKINZ. 

10) Saya pakai dah 2 minggu tapi rasa pedih dan gatal? 
Jawapan: Itulah adalah NORMAL. Proses rawatan sedang berlaku. Pedih itu terjadi akibat pengelupasan halus yang tak nampak oleh mata kasar. Gatal-gatal pula terjadi akibat pengeluaran toksin (proses detox) dan kemungkinan pengguna menghidap resdung. 

11) Muka makin gatal dan makin panas..nak stop atau teruskan penggunaan PERFECT SKINZ? 
Jawapan: Kalau makin gatal, makin banyak ruam atau makin panas, anda boleh kurangkan pakai krim malam. Boleh di selang-selikan penggunaannya. Selang 2 atau 3 hari. Tapi penggunaan krim siang dan sabun mesti diteruskan. Krim siang adalah sebagai penapis UV. 

12) Boleh hilangkan jerawat? 
Jawapan: Yup, Perfect Skinz sangat berkesan untuk menghilangkan jerawat dan juga bekas-bekas jerawat. Bagi anda yang mempunyai masalah jerawat yang serius, sedikit masa diperlukan untuk mengurangkan dan menghilangkan jerawat. Tapi jerawat tetap akan keluar untuk kes-kes tertentu seperti apabila anda stress, sebelum dan selepas datang bulan. 

13) Boleh hilangkan jeragat? 
Jawapan: Ya, boleh!! PERFECT SKINZ boleh menghilangkan jeragat. Biasanya jeragat lebih cepat kesannya berbanding jerawat sebab jeragat hanya melibatkan kulit di lapisan atas. Jika jeragat itu sudah bertahun - tahun, ia akan mengambil sedikit masa. Yang penting, penggunaan PERFECT SKINZ perlulah konsisten.

14) Adakah produk PERFECT SKINZ boleh di campur dengan produk lain? 
Jawapan: Anda boleh cuba. Itu pun selepas 14 hari anda menggunakan PERFECT SKINZ sahaja. Jika tiada reaction (muka terasa pedih, perit) maknanya produk itu serasi dengan anda dan juga PERFECT SKINZ.Foundation dan juga bedak juga kalau boleh elakkan utk 1-2 minggu ini sehingga kulit serasi dgn produk kami. Tapi saya galakkan jangan campur dengan produk lain kerana PERFECT SKINZ itu sendiri dah sgt2 terbaik untuuk semua jenis kulit. 

15) Adakah produk Perfect Skinz ini sesuai untuk lelaki dan wanita? 
Jawapan: YA!Produk ini boleh dan sangat sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita berunur 15 tahun keatas.Manakala sabun kami boleh digunakan utk mngurangkan ruam pada baby (2 tahun keatas sahaja). 

16) Kulit saya dikategorikan kulit hypersensitif,adakah saya sesuai menggunakan produk ini? 
Jawapan: Ya,sangat-sangat sesuai. Formulasi kami sangat unik sehinggakan kulit yang sangat sensitif juga boleh mnggunakn produk ini tetapi pemakaiannya berbeza dgn org yg mempunyai jenis kulit biasa.cara pemakaianya sabun dan krim siang boleh dipakai hari2 tetapi krim malam pemakaiannya haruslah diselangkan 3 hari sekali dan sapuan adalah nipis sahaja.Apabila kulit sudah serasi dgn produk ini maka krim malam boleh digunakan setiap hari. 

17) Produk ini boleh digunakan utk kulit berjerawat teruk dan berminyak? 
Jawapan: Ya, Perfect Skinz sangat berkesan untuk menghilangkan jerawat dan juga bekas2 jerawat.Kami juga telah banyak menerima customer yang mempunyai masalah jerawat sehinggakan ada yg sampai bernanah.Alhamdulilah mereka sudah berjaya pulih dari maslah itu hanya degan penggunaan 2 set sahaja(boleh rujuk testemoni kami).Kami juga menasihatan agar anda mengamalkan cara dan gaya hidup yang sihat.Bersenam adalah salah 1 cara utk mengeluarkan toksin yang mngakibatkan jerawat hinggap di wajah. 

18) Produk ini boleh mencerahkan kawasan selain wajah seperti leher dan belkang leher? 
Jawapan: Semestinya boleh. Anda boleh sapu krim siang ataupun krim malam pada kawasan leher,belakang leher,dada dan bawah ketiak untuk mencerahkan kawsan tersebut.hasilnya sangat mengagumkan.Percayalah!!!




TESTIMONI PENGGUNA PERFECT SKINZ
 SKINCARE :



























































PERFECT SKINZ SKINCARE TERDIRI DARI
 3 JENIS SET IAITU : 
1) SET NORMAL (3 IN 1)
2) SET EKSLUSIVE (4 IN 1)
3) SET COMPLETE (5 IN 1) 





SET NORMAL (3 IN 1)





SET EXCLUSIVE (4 IN 1)





SET COMPLETE (5 IN 1)



HARGA UNTUK BELIAN LOOSE PERFECT
 SKINZ SKINCARE : 

LOOSE ITEM : Facial Soap





LOOSE ITEM : Magic Serum 24K Gold





LOOSE ITEM : Day Cream





LOOSE ITEM : Night Cream





LOOSE ITEM : Creamy Foundation
Perfect Skinz Skincare murah. Perfect Skinz Skincare Halal, Perfect Skinz Skincare original murah. Perfect Skinz Skincare lulus KKM. Perfect Skinz Skincare bukan fake bukan tiruan. Perfect Skinz Skincare 100% Original. Perfect Skinz Skincare perbezaan original dengan tiruan. Testimoni Perfect Skinz Skincare, Perfect Skinz Skincare memang berkesan dan sangat ok. Testimoni Perfect Skinz Skincare. Harga Perfect Skinz Skincare, cara pakai Perfect Skinz Skincare No Pendaftaran Not KKM, Perfect Skinz Skincare Saya nak bagi review tentang Perfect Skinz Skincare

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...