Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

EKSTRAK BELACAK ORIGINAL (EBO)



EKSTRAK BELACAK ORIGINAL (EBO) 
MINYAK KASIH SAYANG BY HERBHOUSE JOHOR

Ekstrak Belacak Original (EBO) diperbuat dari 80% PATI minyak ikan belacak yang dari segi kajian saintifik nya mempunyai bahan yang amat istimewa iaitu “stem cell”.

Ianya berinteraksi dengan hormon dan darah kita. Terdapat setengah orang memakan ikan belacak didapati awet muda dan bertenaga kerana pengaktifan hormon dalam badan. Oleh kerana ikan belacak susah didapati, orang dulu dulu menjadikan ia dalam bentuk minyak. 

Setelah dikaji oleh saintis moden, Stem Cell dari ikan belacak dijadikan bahan commercial dan telah mula mendapat permintaan ramai. Ini kerana EBO kami telah diadun RAMUAN nya dengan beberapa bahan asli lain (SECRET HERBS) bagi menambahkan keberkesanan serta memberi kesan cepat kepada pengguna. 





RAMUAN / KANDUNGAN EKSTRAK BELACAK
 ORIGINAL (EBO) :
Pinang muda
Minyak Belacak
Umbun kelapa
Dan lain-lain ramuan turun temurun hingga 100% lengkap. 






KHASIAT & KEBAIKAN EKSTRAK BELACAK
 ORIGINAL (EBO) :
 
UNTUK LELAKI : 
Urutan atau sapuan untuk membesarkan, memanjangkan dan lebih tahan lama untuk keharmonian dalam hubungan seks (suami isteri) dapat menjaga kehidupan suami isteri dan penuh ghairah bila bersama. 

UNTUK WANITA :
Memontokkan serta menegangkan payudara yang kendur dan dapat menyembuhkan gejala gejala kanser payudara. Memontokkan dan menaikkan punggung. Menembamkan bibir faraj. Dan juga mengetatkan faraj
Juga sesuai digunakan oleh wanita berkahwin, wanita belum berkahwin,, wanita hamil dan menyusui bayi.

KINI PACKING TERBARU BERBENTUK SPRAY.
ISIAN 20ML SEBOTOL. 
LEBIH JIMAT!!! 


 

CARA PENGGUNAAN EKSTRAK BELACAK
 ORIGINAL (EBO) :
→ Lakukan urutan selama 3 minit setiap pagi dan malam pada punggung / payudara / zakar
→ Bagi wanita, boleh juga disapu pada bibir faraj dan celah-celah faraj serta dalam faraj pada waktu malam atau sebelum bersama.
→ P/S : Selepas sapu dan urutan, jika ingin bersama suami isteri tidak perlu dicuci terlebih dahulu. Jika nak cuci pun boleh, tetapi pastikan selepas 1 jam sapuan EBO supaya EBO meresap sepenuhnya barulah boleh dicuci. 




KESAN BOLEH DIRASAI SEAWAL 3 HARI!! 


 


SOALAN LAZIM TENTANG EKSTRAK BELACAK
 ORIGINAL (EBO) : 

1. ADAKAH EKSTRAK BELACAK ORIGINAL MENDAPAT KELULUSAN KKM DAN HALAL OLEH JAKIM? 
Tiada kelulusan kkm dan halal kerana produk ini adalah produk jenis homemade. Namun begitu, HQ herbhouse johor menjamin bahan bahan dalam produk ini adalah 100 peratus herba tradisi orang melayu sahaja. Untuk makluman anda, HQ herbhouse johor adalah syarikat bumiputera 100 peratus. 

2. BERAPA LAMA PENGGUNAAN 1 BOTOL EKSTRAK BELACAK ORIGINAL?
Satu botol produk ini boleh bertahan selama 30 hari (penggunaan 2 kali sehari). Berat kandungan minyak dalam 1 botol produk ini adalah 20 ml. 

3. ADAKAH EKSTRAK BELACAK ORIGINAL SESUAI DIGUNAKAN KETIKA PERIOD (HAID)?
Ya, boleh digunakan ketika period. Tiada masalah.

4. ADAKAH EKSTRAK BELACAK ORIGINAL SESUAI DIGUNAKAN OLEH WANITA BUJANG, IBU MENYUSU & WANITA HAMIL?
Ya, produk ini sesuai digunakan oleh wanita bujang, ibu menyusu dan wanita hamil. Cuma kepada ibu menyusu, pastikan minyak ekstrak belacak original tidak disapu pada puting (nipple) payudara anda. Jika pregnant / hamil tidak boleh dipakai pada lubang faraj.

5. BERAPA LAMA KESAN PERUBAHAN PADA PAYUDARA?
Insyallah, kebiasaannya dalam masa 3 hari pertama dan ke atas, sudah ada perubahan awal pada payudara anda. Kesan perubahan awal biasanya adalah rasa sakit berdenyut denyut pada payudara, bra yang dipakai terasa sendat dan lain lain. Kami syorkan anda lakukan ukuran saiz tubuh dan saiz cup (berdasarkan cara ukur saiz bra) sebelum dan selepas anda mencuba produk ini untuk memastikan sejauh mana keberkesanan produk ini pada payudara anda.

TIADA KESAN SAMPINGAN !!
TIADA PANTANG LARANG !!





TESTIMONI PENGGUNA EKSTRAK BELACAK
 ORIGINAL (EBO) : 







































































ISI KANDUNGAN :
20ML/BOTOL 

HARGA ASAL/PASARAN :
RM55.00
TIDAK TERMASUK POS 

HARGA PROMOSI DARI MIZZ HAN
 RESOURCES :
RM50.00 (SEM)
RM55.00 (SBH/SRWK)
FREE POSLAJU 
Ekstrak Belacak original EBO murah. Ekstrak Belacak original EBO Halal, Ekstrak Belacak original EBO original murah. Ekstrak Belacak original EBO lulus KKM. EBO bukan fake bukan tiruan. Ekstrak Belacak original EBO 100% Original. Ekstrak Belacak original EBO perbezaan original dengan tiruan. Testimoni Ekstrak Belacak original EBO, Ekstrak Belacak original EBO memang berkesan dan sangat ok. Testimoni Ekstrak Belacak original EBO. Harga Ekstrak Belacak original EBO, cara pakai Ekstrak Belacak original EBO, No Pendaftaran Not KKM Ekstrak Belacak original EBO,Saya nak bagi review tentang Ekstrak Belacak original EBO

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...