Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

NOREFAL PLACENTA OIL VITAMIN E


Norefal Vitamin E Soft Gel
Sangat Berkesan Hilangkan Kedut dan Kulit Kusam.













UNTUK KEGUNAAN LUARAN SAHAJA,KULIT JADI ANJAL,TEGANG DAN LICIN
HALAL & DI LULUSKAN OLEH KKM

Ingin bangun pagi dengan kulit yang segar, bebas minyak dan tak kusam??Inginkan solekan yang sekata?gebu?licin?Jom la try VITAMIN E SOFTGEL.Produk yang dijamin HALAL dan ada kelulusan KKM. Wajah yg lembut dan licin,halus mulus,bebas parut jerawat, bebas jaragat, lembab, anjal, awet muda adalah HAK setiap wanita! Hanya pengunaan 2 biji sehari dpt menggantikan moisturiser,krim siang/malam,dan serum anda,jimat kan?Sapukan pada wajah pagi dan malam selepas cuci muka.




Produk terbaik untuk membaiki kulit yang sudah rosak, sesuai untuk liang roma terbuka lebih kepada menegangkan dan melicinkan kulit. Produk dibuat dari Swiss Switzerland, produk ni di jamin HALAL, LULUS KKM & bahan yang di gunakan selamat untuk dipakai.Bahan yang di gunakan hasil dari bioteknologi research.NO SIDE EFFECT sesuai untuk semua jenis kulit, guna sekurang kurangnya 30 kapsul dalam masa sebulan untuk mendapatkan kulit yang sempurna.




NOREFAL Placenta Oil Vitamin E MENJANJIKAN HANYA YANG TERBAIK UNTUK KULIT WAJAH DAN BADAN YANG CANTIK.----SAPU SAHAJA 
(BUKAN UNTUK DIMAKAN)




Produk ini sangat bagus untuk memperbaiki kulit yang sudah rosak, sesuai untuk liang roma terbuka lebih kepada menegangkan dan melicinkan kulit. Produk dibuat dari Swiss Switzerland, produk ni di jamin HALAL, LULUS KKM & bahan yang di gunakan selamat untuk dipakai.Bahan yang di gunakan hasil dari bioteknologi research.


NO SIDE EFFECT sesuai untuk semua jenis kulit, guna at least 30 kapsul dalam masa sebulan untuk mendapatkan kulit yang sempurna.Cara penggunaan hanya koyak plastik hujung,picit dan sapu pada bahagian muka pagi dan sebelum tidur malam.Untuk bln pertama..pakai sehari 2 kali..bila kulit dah gebu n glowing...just maintain sehari sekali sebelum tidur.


NOREFAL Placenta Oil Vitamin E is a unique silky lotion that is specially formulated to provide extra nutrition to all skin types. Apply day & night to keep your skin smooth supple and rejuvenate its overall appearance. Regenerates dermal tissues and regains skin firmness and suppleness. Transports active substances into the skin to protect the cellular membrane from free-radical induced damages while moisturizing. Accelerates the regeneration of new skin cells, making the skin soft supple with a natural glow again. Promote healthy skin Reduce scar, pigmentation, freckles.


INGREDIENTS: ❂❂❂Ovine placenta oil, water, tocopherol, fragrance.USAGE:- Snip tip of gel cap, press out all the oil inside to ur palm- Apply on face or body after shower- Store in cool dry place.

Cara Penggunaan.

Hanya koyak plastik hujung,picit dan sapu pada bahagian muka pagi dan sebelum tidur malam.Untuk bulan pertama, sila pakai sehari 2 kali.Apabila kulit sudah kelihatan gebu dan glowing hanya perlu maintain sehari sekali sebelum tidur.





TESTIMONIAL PENGGUNA. 





RM2.00/Kapsul 
Sebotol RM 200.00 (Ada 100 biji)

* Kini ada set TRIAL untuk anda yang ingin mencuba!
1 Botol (10 biji) = RM20.00 


* Kesan perubahan pada kulit boleh dilihat selepas penggunaan 3 @ 4 biji kapsul.



Postage Charge : Semenanjung (RM6.00)

                           Sabah/Sarawak (RM9.00) 

Order @ Pertanyaan sila hubungi Cik Han
SMS @ Whatsapp : 017-956 8326

Kalau masih ragu-ragu,sila try 1 kapsul dulu.1 kapsul dah boleh nampak keberkesanannya!






No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...