Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

CATALYST COLLAGEN DRINK


 COLLAGEN CATALYST



KULIT MAKIN MENGENDUR ? XTEGANG? LIANG ROMA BESAR? BANYAK PARUT? KULIT BERMINYAK?

 Adakah anda tahu sebenarnya Collagen sebenarnya protein yang paling penting di dalam badan manusia. Collagen bertindak membina 75% daripada tisu kulit dan bertindak sebagai pemegang untuk pembentukan struktur badan kita. Oleh sebab itulah apabila umur kita meningkat 25 tahun, "collagen" akan mula berkurangan sebnayak 1.5% setiap tahun dan apabila manusia mencecah usia 40 tahun, "collagen" di dalam badan akan mula menghilang sebanyak 40%. Ketika ini kulit mula kendur dan berkedut. Penambahan "collagen" adalah disyorkan bagi menggantikan semula "collagen" dan membina semual sel-sel dan tisu-tisu badan.

So tahukah anda dengan mengamalkan Collagen dari Catalyst Brand adalah pilihan yang tepat dan bijaksana untuk mendapatkan keanjalan kulit dan ketegangan kulit. Anda seharusnya tahu, Kita semua sepatutnya sudah mula untuk menambah kandungan collogen didalam badan dan kulit sejak dari usia muda lagi.





SOALAN - SOALAN YANG SERING DITANYA

1. Q : Ok ramai tnya sy, collagen ni mcmana? means dlm btuk serbuk ke cecair ke ape?

Paragraph. Click to edit.

2. Q : Rasa dia cmne? cam susu ke?

A : Rasanya bukan macam susu.. Rasa dia mcm manis, mcm manis buah la nk kata.sedap sgt .betul2 xtpu. Warna pink ke purplean.:)

3. Q: So how much is the price?

A : The price only RM 59.90 untuk semenanjung.
Sabah / Sarawak RM 65.90. Cuba korg tgk harga2 collagen
lain cmne .:)

4. Q :  Macamana pulak cara nk makannnya?

  A : Ok cara dia sng je. korg amek collagen tu then makan dgn letak bwh lidah. Then better minum dgn jus buah utk lebih efektif. klu xde, air suam pun hokey.Waktu paling sesuai untuk makan produk ini adalah sebelum tidur (2-3jam selepas makan malam) kerana pada waktu tidur, proses penyerapan amat efektif. Jika lupa makan pada  waktu malam, boleh dimakan pagi sebelum sarapan pagi dan kemudian disusuli semula pada waktu malam, tiada pantang k.

5. Q : Adakah wanita mengandung/dalam pantang/period/ lepas operation boleh makan produk ini?

A :Tiada masalah dimakan oleh wanita mengandung, dalam pantang & period. But untuk yang selepas Operation, digalakkan makan setelah pulih (45hari selepas operation)  kerana biasanya mereka kena makan banyak ubat-ubatan doktor seperti antibiotik dan sebagainya tu kan.

6. Q : Adakah sebarang reaksi/simpton yg berlaku selepas mengambil produk ini mcm pening kepala ke sakit perut ke?

A : Alhamdulillah mengikut experience sy makan collagen ni xde la plak kesan pape cuma jd mcm  mula2 mkn vco dlu. kuar skt jerawat then lama2 makin kecut n kecut.waweee sukeww sgt tau :) Yang penting air kena minum banyak untuk penyerapan collagen tu.

7. Q : Org yang ade darah tinggi, kencing manis, jantung, gout, kanser, ketumbuhan boleh ke makan produk ni?

A : xde  masalah kepada yang berpenyakit seperti di atas kecuali gout kerana gout biasanya tidak digalakkan dengan lebihan protein.

8. Q : Apa kandungan dlm collagen ni?

  A : Ok kandungan yg ada spt di kotak adalah spti Maltodextrin, Tomato extract, Aloe vera extract, Collagen, Pomegranate  powder, flavor, and dextrose.

Dan Soalan Yang Paling Famous : 
Halal ke ni??

   Jawapan : Kawan-kawan tolong jangan was-was bila sudah ada sijil Halal Jakim. Jakim sudah periksa dan menguji semua bahan-bahan yang terkandung didalam Collagen Catalyst ini. Collagen ini ada sijil Halal Jakim, dan produk ini adalah buatan  Malaysia . Jangan risau kerana ia tidak mengandungoi sebarang gelatin yang tidak sepatutnya. Ianya halal 100%. :)
 
P/S : Jenama Catalyst ada banyak produk. Tapi yang paling mendapat sambutan dan saya sangat-sangat galakkan untuk para pengguna ialah VCO dan juga Collagen. Gabungan dua jenis ini adalah yang terbaik dan pasti menghasilkan kesan terbaik.

Harga Collagen Catalyst :

RM 59.90/Kotak (tidak termasuk pos)
1 Kotak (Mengandungi 15 Paket-Untuk Kegunaan 15 Hari)

Kadar Postage :
Semenanjung : RM6.00
Sabah/Sarawak : RM10.00

Berminat@Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi Mizz Han
sms @ whatsapp : 017-9568326
 

4 comments:

  1. teruskan usaha berniaga
    amal blogwalk here

    belog ni, amal tengok tak ade HEARTBEAT
    HEARTBEAT tu macam nuffnang, boleh dapat duit even dengan blog
    meyh tengok tuto yang amal buat
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/05/cara-daftar-heartbeat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Cik Amal.dh lama sy tertanya2 ttg nk letak ads kt blog.tp xtahu...nnti dorang byr kita mcm mana kah???

      Delete
  2. Hye nak tny, if saye ade consume produk pelangsingan yang jenis minumam pada waktu pagi boleh ke saye consume collagen ni jg? Berapa jarak mase perlu ambik if saye nak consume due2 waktu pagi?

    ReplyDelete
  3. Hye Myelin.boleh consume juga.kalau boleh jarakkan dalam masa 4 jam keatas....biasanya produk plgsingn akan consume b4 brakfast kan, so after brkfast dlm mse 4 jam u boleh amik collagen ni :)

    ReplyDelete

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...