Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

AZANIS ACNE BODY SPRAY


AZANIS ACNE BODY SPRAY (ABS)
MERAWAT JERAWAT PADA BADAN 
 
Jerawat merupakan masalah yang sering berlaku pada sesiapa saja terutama pada kita yang menetap di cuaca panas di Malaysia ini. Ramai yang hanya berikan perhatian pada jerawat di wajah sedangkan jerawat juga aktif di anggota lain seperti di belakang badan, leher dan juga dada.


Jadi kini anda tidak perlu lagi risau untuk mengatasi masalah jerawat di tempat yang sukar dicapai tangan seperti di bahagian belakang badan kita, hanya semburkan 2 kali sehari iaitu pagi dan malam, ianya boleh diatasi dengan mudah.



 

ACNE BODY SPRAY adalah penyelesaian terbaik bagi masalah jerawat yang tumbuh di mana-mana bahagian tubuh badan anda.

 Dengan gabungan bahan aktif dan asas semulajadi yang terbaik, ia membantu seluruh tubuh badan anda bebas dari jerawat disamping menjadikan kulit anda lembab, tegang dan sihat 



 

BAGAIMANA AZANIS ACNE BODY SPRAY BERFUNGSI :  
  Ia merupakan agen antibakteria yang sangat berkesan bagi mengurangkan keradangan pada kawasan kulit yang dijangkiti bakteria Propionibacterium acnes yang menjadi punca utama jerawat 
Disamping itu, Acne Body Spray juga bertindak menghalang pori-pori menjadi tersumbat akibat dari penghasilan sebum yang berlebihan. 
Dengan gabungan bahan semulajadi seperti nanas, aloe vera, markisa, biji anggur, kulit kayu manis dan juga bahan aktif seperti Vitamin E, ia merupakan penyelesaian optimum bagi masalah jerawat di seluruh tubuh badan anda 



Melalui kajian secara klinikal yang dijalankan oleh pasukan Penyelidikan & Pembangunan kami, Azanis Acne Body Spray merupakan satu formulasi unik gabungan bahan asas semulajadi dan juga bahan aktif yang berkesan.
Bahan utama seperti nanas, aloe vera, markisa, biji anggur, akar Poterium Officinale, kulit kayu manis dan juga bahan aktif seperti Vitamin E diproses dengan teliti bagi menghasilkan formulasi yang selamat, optimum dan bertindak secara menyeluruh.
Gabungan unik ini merupakan agen antibakteria yang sangat kuat tapi pada masa yang sama, ia tidak meninggalkan kesan iritasi pada kulit. Malah, ia membekal 75 nutrien penting yang kulit kita perlukan.
Disamping itu, Azanis Acne Body Spray juga bertindak melembabkan kulit, mengurangkan kesan penuaan dan juga berfungsi sebagai antioksidan bagi memastikan kulit kekal sihat. 




AZANIS ACNE BODY SPRAY MERAWAT HIDRASI KULIT :
Kita seringkali terdedah pada penyebab kulit kering seperti cuaca panas. Tapi kini lebih ramai terdedah pada masalah dehidrasi kulit apabila sering menggunakan produk mandian yang mempunyai bahan kimia yang menghilangkan kelembapan semulajadi kulit.
Aloe vera yang terdapat dalam Azanis Acne Body Spray merupakan bahan terbaik bagi mengembalikan kelembapan pada kulit anda.
Kulit yang lembab adalah kulit yang sihat. Azanis Acne Body Spray mampu berikan kelembapan pada kulit anda. Semburkan Azanis Acne Body Spray pada permukaan kulit yang berjerawat, dua kali sehari (pagi dan malam), ia bukan saja bantu menghilangkan jerawat malah melembabkan kulit di sekitar permukaan yang disembur. 




AZANIS ACNE BODY SPRAY MERAWAT PENUAAN KULIT :
Kebiasaannya, produk untuk mengatasi masalah jerawat hanya bersifat antibakteria dan dikuatkuasakan oleh bahan kimia. Apa yang membezakan Azanis Acne Body Spray adalah ianya juga bersifat anti-penuaan.
Dengan adanya bahan terbaik seperti Vitamin E, Markisa dan Biji Anggur, Azanis Acne Body Spray juga secara semulajadi membekalkan nutrien penting bagi memulihkan kitaran sel kulit anda kepada keadaan asal, dengan menjadikan ia lebih lembut dan licin dengan mengurangkan penampilan kulit berkedut.
Semburkan Azanis Acne Body Spray pada permukaan kulit yang berjerawat, dua kali sehari (pagi dan malam), ia bukan saja bantu menghilangkan jerawat malah melambatkan proses penuaan kulit di sekitar permukaan yang disembur.

 ACNE BODY SPRAY DIJAMIN HALAL & MENDAPAT KELULUSAN KKM (NOT160105267K)







KANDUNGAN UTAMA AZANIS ACNE BODY SPRAY :
Vitamin E, Vitamin C, Asid Salicylic, ekstrak halia, 
enzim nanas, Gluconate, herba kayu manis, 
serta herba herba lain yang berfungsi sebagai antibakteri dan membantu mengurangi inflamasi serta sebum pada kulit yang berjerawat.
Diperkaya dengan Sodium PCA dan Aloe Vera yang memberikan efek mendinginkan.



Azanis Acne Body Spray terdiri dari 7 bahan utama iaitu buah Nanas, Markisa, Aloe Vera, Kulit Kayu Manis, Biji Anggur, Ekstrak Akar Poterium Officinale dan Vitamin E (Tocopheryl Acetate).
Semua bahan yang terkandung dalam Azanis Acne Body Spray dijamin selamat dan berkualiti tinggi. 




CARA PENGGUNAAN AZANIS ACNE BODY SPRAY : 
  Bersihkan kulit sebelum menggunakan spray.  
Semburkan Azanis Acne Body Spray pada kawasan yang berjerawat, dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam.     
Biarkan kering pada kulit dan tidak perlu dibasuh.  
Dada Berjerawat, Belakang Berjerawat,Punggung Berjerawat Tiada Masalah. Hanya Spray!




INFO PENTING :
 Perhatian! Elakkan dari terkena bahagian mata.
Azanis Acne Body Spray bоlеh diраkаі ketika ѕоlаt.
TESTIMONI PENGGUNA AZANIS ACNE BODY SPRAY : 



















ISI KANDUNGAN
50 ML/BOTOL

HARGA ASAL/PASARAN : 
RM120.00 
TIDAK TERMASUK POS 
HARGA PROMOSI DARI MIZZ HAN RESOURCES : 
RM90 (SM) 
RM95 (SBH/SRWK) 
FREE POSLAJU

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...