Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

QYRA BEAUTY CARE


QYRA BEAUTY CARE : 
RAHSIA PENAMPILAN SEMPURNA

QYRA BEAUTY CARE telah memperkenalkan 2 jenis produk khas untuk pelangsingan badan dan juga pencerahan kulit seluruh badan.



 PERFECT LOOK COFFEE : 
SLIMMING & BEAUTY

Nak Kurus , Nak Putih , Nak Kulit Glowing , Nak Badan Langsing?
Anda HARUS cuba Perfect Look by Elizad



 




  
Sesuai dengan tag line produk ini iaitu “Rahsia Penampilan Sempurna” , produk ini mampu untuk memberikan penampilan yang sempurna di mana produk ini berupaya untuk menurunkan berat badan , kekal langsing dan pada masa yang sama dapat memberikan pencerahan yang menyeluruh kepada kulit.





Bahan-bahan yang terkandung di dalam produk ini adalah bahan-bahan semulajadi yang telah disahkan selamat dan tidak mengandungi bahan kimia. Kesemua bahan ini adalah terdiri dari bahan yang bermutu tinggi.


 Dari segi rasa , Perfect Look Coffee memberikan rasa Coffee Mocha yang setanding dengan rasa Coffee Mocha berjenama terkenal. Bagi peminat Coffee , sudah pasti dengan Aroma Coffee ini , ia dapat membangkitkan rasa sebenar Coffee berkualiti tinggi. Manakala jika anda bukan penggemar Coffee , rasai dulu kenikmatannya dan pasti anda akan suka dengan rasa dan Aromanya. Dengan melalui proses pembuatan berteknologi tinggi , kandungan Caffeine dan Acid di dalam Coffee ini telah dikurangkan ke peringkat paling minimum.







TESTIMONI PERFECT LOOK 
COFFEE :










 


===========================================


MIRACLE WHITE : WHITENING & GLOWING

Miracle White ialah produk kecantikan dalaman yang dapat membantu untuk mencerahkan kulit secara keseluruhan dalam masa yang singkat. Kesan pengambilan Miracle White dapat di lihat seawal 5 hari selepas 



Miracle White bukan sahaja mencerahkan kulit, tetapi juga dapat menghilangkan jerawat, tompok-tompok hitam dan juga dengan pengambilan berterusan ia dapat membantu untuk awet muda.




Miracle White sangat senang di makan dimana anda hanya perlu masukkan serbuk Miracle White ke dalam mulut dan rasanya sangat sedap seperti rasa buah.

Miracle White ini sesuai untuk diambil oleh sesiapa yang inginkan kulit kelihatan lebih cerah dan berseri. Miracle White bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata, tetapi ia juga dapat membantu untuk meningkatkan tahap kesihatan tubuh










TESTIMONI PENGGUNA MIRACLE 
WHITE :










Semua produk keluaran Qyra Beauty Care telah dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan telah mendapat kelulusan KKM serta pengesahan Halal 



HARGA :



No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...