Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

V - SIREH


V-SIREH
Cantik Luar & Dalam


V-SIREH MAMPU MENYELESAIKAN MASALAH:
Masalah longgar & kurang grip
Miss B Kendur
Muka Kusam dan Bermasalah
Sukar Mendapat Zuriat
Keputihan teruk & berbau
Badan Berbau
Haid Tidak Teratur
Lesu & Mudah Letih  



V-SIREH PREMIUM JUICE diformulasi dengan ekstrak sireh yang sememangnya bagus untuk menangani masalah Vagina Berbau dan Longgar, Breast Kendur serta Kulit Kusam.

V-Sireh ini sebenarnya Supplement khusus untuk kaum wanita. Supplement ini yang dapat membantu Mengetatkan, Merapatkan dan Menganjalkan Vagina. Bukan itu saja, V-Sireh dapat membantu menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur dan membantu mengebukan kulit.

“Baru 1 minggu minum V-Sireh, suami dah bisik 'kenapa ketat', sudah lama tidak merasa malam sehangat ini sejak dari malam pertama.” - Pn Sarah, Serdang

“Setelah kecewa mencuba pelbagai produk dan ubatan, akhirnya masalah keputihan saya selesai dengan V-Sireh. Selepas 3 hari pengambilan masalah keputihan saya kurang dan kini hilang sepenuhnya. Terima kasih V-Sireh. Sememangnya terbaik. - Cik Aqilah, Seremban

GOLONGAN YANG SESUAI MENGAMALKAN V-SIREH
Wanita Berkahwin
Anak Dara
Wanita Berpantang
Sesuai untuk yang menyusukan anak
Sesuai untuk dr usia 20 hingga 50 tahun ke atas



V-SIREH PREMIUM JUICE, MARTABATKAN MAHKOTA WANITA 
V Sireh dicipta untuk kesihatan menyeluruh dan keanggunan wanita sejati. Di rumus khas oleh mereka yang arif tentang keperluan seorang wanita. Hanya Jauhari yang mengenal manikam. Tidak syak lagi, inilah sesuatu yang selama ini diimpikan oleh setiap wanita.

Produk yang mesti dimiliki minuman bernutrisi tinggi, sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. V Sireh mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga.

V Sireh adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.


KANDUNGAN UTAMA V-SIREH
Sireh - Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.

Akar Serapat - Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.

Madu asli - Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.

Kacip Fatimah - Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

Kurma - Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Manjakani - Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.

Jarum Emas - Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

MEKANISMA V-SIREH :
BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. V sireh yang kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri)

KEISTIMEWAAN V-SIREH :
Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa.
Membantu mengatasi masalah senggugut.
Membina rahim.
Mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin)
Menyegarkan otot faraj.
Menyempitkan faraj.
Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin.
Menambah kolegen dalam badan.
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
Melegakan panas badan.
Menyegar, menegang dan mengindahkan payudara.
Membekalkan tenaga segera.
Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. Oleh itu ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas untuk wanita lepas bersalin.

CARA PENGAMBILAN V SIREH
2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan 
selepas sebulan, minum V sireh 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh V sireh sepanjang sebulan pertama pengambilannya
Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan V sireh.
Gunakan sudu plastik – kerana V Sireh adalah produk berasaskan homeopati


INFO TAMBAHAN



PERSOALAN & JAWAPAN
Soalan : Selepas mengambil V Sireh seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil V Sireh secara berterusan?
Jawapan : selepas sebulan minum V Sireh secara consisten, amalkan 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya V Sireh.

Soalan : Kalau lepas bersalin, bila boleh mula minum V Sireh?
Jawapan : waktu yang paling selamat untuk ambil V sireh untuk orang dalam pantang bersalin adalah selepas 3 minggu bersalin. sebab di awal masa bersalin, tubuh badan kita tidak berapa kuat dan memang darah yang keluar pun banyak. jadi untuk mengelakkan risiko tumpah darah, waktu paling selamat adalah selepas 3 minggu. masa tu penghujung nifas..jadi, V Sireh ni berfungsi untuk mengeluarkan saki baki darah kotor di penghujung nifas.
P/S : Fakta ini saya dapat dari seorang pakar perubatan alternatif yang mengamalkan perubatan homeopati..sebab ada 9 bahan herba yang sangat kuat dalam satu botol V Sireh tu. kita hanya nak 'play safe'. sebab ini melibatkan kesihatan dan nyawa individu. tumpah darah yang banyak boleh menyebabkan kehilangan nyawa..jgn main-main. jadi, paling selamat, ambik  pada minggu ketiga dalam pantang. ini bukan satu andaian..tapi ini penerangan yang diberikan oleh doktor tersebut. memang bidadari ni bagus, tapi kita kena ambil dengan cara yang betul dan selamat.

Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum jus V Sireh ni? takut susu keringla.
Jawapan : V Sireh ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. V Sireh ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan.

Soalan : V Sireh ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?
Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.

Soalan : Anak dara boleh ke minum V Sireh?
Jawapan : Boleh... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan dan period tak teratur.

Soalan : Kenapa V Sireh tak berkesan kepada sesetengah orang?
Jawapan : Sebab yang paling utama V Sireh tak berkesan adalah kerana ni tak pernah membuat proses Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam V Sireh pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula V Sireh, telah memberikan komen yang positif.
P/S : Walau bagaimanapun, sekiranya setelah minum sebanyak 2 botol mengikut cara seperti yang disarankan dan tidak mendapat sebarang kesan positif, tidak perlulah teruskan pengambilan V Sireh ini kerana mungkin V Sireh ni tak sesuai atau serasi dengan anda.

Soalan : Saya baru sahaja mengambil V Sireh, belumpun habis sebotol. Masalahnya bila bersama dengan suami bahagian kelamin saya terasa sangat sempit dan menyakitkan. Apa yang harus saya buat?
Jawapan : Kurangkan dos. Sekiranya sebelum ini anda mengambil 2 sudu pagi, 2 sudu malam sehari, kurangkan kepada 1 sudu pagi dan 1 sudu malam.




 



 

 








 




ISI KANDUNGAN :
250ml/Botol

HARGA :
RM39.00/BOTOL
 TIDAK TERMASUK POS

CAJ POSTAGE :
POSLAJU SEMENANJUNG + RM6
POSLAJU SBH/SRWK + RM10

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...