Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

L'AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM



L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM
L'AROME Apple Stem Cell Slimming Serum direka untuk menghasilkan hasil yang hebat kepada pengguna. Ia bukan sahaja untuk membakar lemak anda, ia membantu membentuk badan anda, menghasilkan enam pek anda (pembina badan), menghilangkan selulit dan stretch mark. Produk Lebih mantap dan lebih cepat menurunkan berat badan anda dari semua produk yang pernah ada. Diperbuat daripada Stemcell Apple, Alami tanpa bahan kimia.




APA ITU APPLE STEM CELL?

Di Switzerland rata-rata penduduknya mengamalkan memakan sejenis buah epal diberi nama Uttwiler Spatlauber yang membekalkan banyak khasiat kepada kesihatan. Buah epal Uttwiler Spatlauber ini sangat istimewa kerana ia berupaya kekal segar dalam tempoh 6 hingga 8 bulan walaupun tidak diletakkan di dalam peti sejuk. Lebih menarik buah ini kaya dengan phytonutrien, protein dan mempunyai sel hidup yang tahan lama.

Apple Stem Cell berkesan menjadikan seseorang individu itu kembali merasai nikmat keremajaan dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain membentuk pigmen kulit. Apple stem cell ini juga berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.

Apple stem cell mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan disamping menggalakkan penghasilan sel baru. Ia juga boleh membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV). Ini kerana, menurut hasil kajian epal bukan sahaja dianggap sebagai bahan antioksida malah ia juga mampu mencegah penyakit barah. Secara tidak langsung ia boleh menghalang sel dalam badan daripada mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang berbahaya.

Buah epal juga mengandungi elemen kesihatan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung.


Selain itu, buah epal turut memiliki khasiat tersendiri yang bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan. Ia juga mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. Apple stem cell sememangnya berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar disamping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.




Ibu-ibu lepas bersalin pasti ada selulit dan stretch mark di bahagian perut. Tak perlu ke pusat slimming yang harga ribu-ribu untuk treatment. Kini anda boleh lakukan sendiri di rumah. Hanya dengan sapuan sahaja. Mudah dan sangat berbaloi.


Kandungan stem sel epalnya menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis selain membentuk pigmen kulit. Dengan kata lain juga, ia berupaya membaiki tisu dan sel dalam badan dengan efektif dan akhir menghasilkan sel baru dengan untuk kulit.

Pemecahan sel-sel lemak dengan kesan termo sehingga dapat melangsingkan badan anda. Selain itu, ia membantu mengurangkan selulit, stretch mark memperbaiki tona kulit yang lebih baik.

Formulanya yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan dapat membantu memecahkan lemak, menyahkan toksik dan air yang berlebihan dalam badan. Jadi ia akan menghalang pembentukan lemak disamping melancarkan pembuangan air besar dan kecil sekaligus menggalak pembakaran lemak dalam masa 24 jam.




MEMBAKAR LEMAK DALAM MASA 24 JAM

L'arome Apple Stem Cell Slimming Serum dapat membakar lemak anda dalam masa 24 jam. Ia sekaligus mengurangkan kesan parut selepas bersalin wanita dan dapat mengempiskan perut anda. Ia diformulasi khusus untuk : 
1) HILANGKAN LEMAK: pembakaran lemak berlaku sangat pantas. Anda hanya perlu sapu serum ini di kawasan yang anda inginkan. Ia akan kekal dilapisan kulit luar dan dalam kerana ia mudah meresap. Pembakaran lemak terhasil setiap kali anda makan dan berpeluh selagi anda tidak membasuh bahagian yang diletakkan serum. 
2) HAPUSKAN SELULIT: perubahan ketara hanya dalam tempoh 1 minggu. Sapu dengan konsisten untuk mencapai kesan maksima ini. 
3) MENJADI LANGSING: perubahan yang amat ketara dlm 3-7 hari. Anda boleh membentuk kecantikan dan kelangsingan tubuh dengan memberikan tumpuan di kawasan yang anda inginkan. 
4) MEMUDARKAN STRETCH MARKS: Hampir 100% hilang dalam masa 1 bulan. Membantu membakar lemak berlebihan di sekitar perut, pinggul, peha dan lengan.



CARA PENGGUNAAN : 
Sapukan 2 kali sehari, siang atau malam (selepas mandi ) pada bahagian bermasalah (Gunakan setiap hari untuk kesan yang lebih baik).
Letakkan dalam 1-2 titik bergantung pada tempat sapuan Jangan letak terlalu banyak sebab takut panas (selang berapa minit selepas sapu, anda akan mula berasa panas pada bahagian yang telah disapu) 

UNTUK MENAMPAKKAN KESAN PERUBAHAN,  SILA UKUR DAHULU BAHAGIAN-BAHAGIAN YANG BERMASALAH SEBELUM GUNA PRODUK INI. ANDA PASTI AKAN TERUJA DENGAN RESULTNYA! 

INFO TAMBAHAN : 
Tiada kesan minyak pada tangan dan bahagian-bahagian yangg telah disapu.
Boleh juga disapukan pada double chin.
Mengeluarkan angin-angin dalam badan.
Jangan terkena mata dan mulut. Basuh tangan selepas mengambil produk ini. 
All-in-1 bottle – harga treatment jika di SPA RM1.5K-RM3K, tetapi anda hanya perlu bayar lebih kurang 10% sahaja

 KANDUNGAN : 
-Methyl Nicotinate
-PhytoCellTec™ Malus Domestica
-Actin Heat -Cucurbita pepo (pumpkin) Seed extract.



TESTIMONI PENGGUNA L'AROME APPLE STEM CELL































HARGA 1 BOTOL (30 ML) : 
RM90 (SM)
RM95 (Sabah/Sarawak) 
FREE POSLAJU 
@
 Sila Klik Disini : Cara Order

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...