Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

OPA SNOW SLIMMING FOAM

OPA SNOW SLIMMING FOAM

OPA SNOW bukan krim atau gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke bawah lapisan kulit, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam hanya 15 minit! Rasai penyerapan serta merta tanpa sebarang kesan sampingan yang merosakkan kulit.
OPA SNOW SLIMMING FOAM diperkayakan dengan tambahan 3X L-Carnitine !! Bertindak balas dengan polipeptida dan Kopi Ekstrak Bean, untuk keberkesanan pengurusan badan yang tiada tandingan. Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha. Dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. Nikmatilah formula & bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda !!
 





SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKAN OPA SNOW?

 - Mereka yang sudah cuba pelbagai supplement dan krim/losyen kurus tapi semuanya sia-sia.
- Mereka yang tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah.

- Mereka yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang lebih sihat.

- Mereka yang sentiasa sibuk dengan kerjaya. OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya, boleh dibawa ke mana sahaja dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!

- Mereka yang mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja, gaya hidup yang tidak sihat, makan berlebihan serta berpenyakit (yang menghalang pengambilan suppliment kurus lain seperti sakit jantung, darah tinggi dan diabetes)

- Ibu dalam pantang selepas melahirkan anak. OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur/regangan serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingini.

- Mereka yamg alami pertambahan berat badan apabila usia meningkat (30-40 tahun), disebabkan penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak di bahagian tertentu seterusnya dapat menjaga

kesihatan yang baik.







OPA SNOW SLIMMING FOAM  menggunakan Bahan Anti-Lemak :



1.    Lipocare 
OPA SNOW juga terdiri daripada Bupleurum Chineses, Koenzim A dan kafein yang membantu dalam memulakan dan melaksanakan proses kelangsingan tubuh badan. Ia menembusi jauh ke dalam sistem badan dan memulakan proses pembakaran lemak, memakai terhenti untuk pengumpulan lemak lagi dan kulit. Pembentukan kulit kusam sering membawa kepada kulit kendor dan longgar terutama di bahagian pinggang, perut, punggung, paha dan lain-lain kawasan yang cenderung kepada lemak. Opa Snow  bertujuan untuk melatih dalaman badan dan meningkatkan metabolisme untuk memusnahkan pembentukan lemak dan kulit kusam. Peningkatan metabolisme memperkenalkan pembakaran lemak cepat, mogok lemak terkumpul, berkurangan daripada kulit kusam, curahan keluar toksin, menyelesaikan masalah sembelit, yang membawa kepada sistem badan yang lebih sihat. 

2.    Unislim 
Unislim adalah gabungan kopi Arabica dan daun Ekstrak Daun Imatinib. Kedua-duanya dengan hidrofilik yang baik dalam alam semula jadi, ia berfungsi terutamanya sebagai penghalang untuk menghalang asid lemak daripada menyerap ke dalam sel-sel badan dan meningkatkan kadar penyerapan produk ke dalam sistem badan kita. 

3. Lipore Ductyl 
Lipore ductyl adalah satu formula yang melawan selulit dan menghalang kematangan sel lemak. Ia adalah molekul khusus yang adalah peptida sintetik mengandungi tiga sisa-sisa asid amino. OPA SNOW SLIMMING FOAM  berkesan meningkatkan peredaran mikro, meningkatkan tona kulit tidak sekata, di samping mengurangkan lipid air dan menghasilkan mantap, otot manis.








CARA PENGGUNAAN

 -->>  Semburan OPA SNOW SLIMMING FOAM  di kawasan-kawasan berkenaan, urut sedikit dan mengelak bahan-bahan ke dalam kulit untuk melepaskan busters lemak ke dalam sistem badan
-->>  Menambah dengan mengambil berjalan-jalan semata-mata untuk lima minit adalah serupa dengan tanpa henti menjalankan dua jam, di mana lemak degil yang dipecahkan dalam kadar yang pesat!


CARA MENGGUNAKAN OPA SNOW:

- Goncang botol selama 30 saat sebelum digunakan.
- Sembur pada bahagian badan yang ingin dirawat. Ratakan mousse.
- Buat sedikit urutan 1-2 minit sehingga mousse meresap.
- Lakukan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur 2x sehari.
- Bersedia merasai keajaiban OPA SNOW dalam beberapa minggu akan datang!

TESTIMONI PENGGUNA OPA SNOW SLIMMING FOAM





















HARGA ASAL  : RM90(SM), RM95(SS) 

HARGA PROMOSI DARI MIZZ HAN BEAUTY :

1 BOTOL = RM30(SM), RM35(SS)
FREE POSTAGE 



@
Sila Klik Disini : 
Cara Order


2 comments:

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...