Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

LUVER9 COLLAGEN PLUS



LUVER9 COLLAGEN PLUS

Produk Collagen yang mempunyai testimonial terbanyak! 
 
LUVER9 Collagen  adalah merupakan  produk R&D Produk. Sebab tu kesannya sangat memberangsangkan dan berates testimonial positif telah kami terima. Produk R&D biasanya bernilai Ratusan ringgit, namun anda mampu untuk mendapatkan produk R&D yang berkesan ini dengan harga mampu milik.


Formulasi Istimewa ini diperkaya dengan 3 billion Hawthornberry & Lactopore. Berasaskan kominasi 5 asid amino menggunakan bioaktif natural untuk menjadikan kulit sentiasa awet muda & jelita, anti penuaan, menguatkan sendi dan melancarkan peredaran darah


LUVER 9 COLLAGEN DRINK merupakan minuman Collagen Terbaru di pasaran berperisa Midberry Lazat .Sesuai untuk Leaki & Wanita. Membantu Merevolusikan Keremajaan Kulit.

LUVER9 COLLAGEN adalah berkonsep natural body. 100% bebas bahan kimia. Pengamal Lurve9 bukan sahaja turut boleh menikmai rasa & khasiat Luver9 malah digalakkan ambil Luver9 untuk kecergasan badan yang berterusan sepanjang hari di samping memberi kesan  kulit yang lebih cerah dan lembut. 


KHASIAT LUVER9 COLLAGEN PLUS :-
* Formulasi berkesan utk awet muda – menjadikan kulit lebih muda berseri
* Menambahkan collagen dalam badan bagi menghasilkan rambut, kuku, kulit dan badan yang cantik
* Meningkatkan protein dalam badan dan memberikan struktur , kekuatan dan kekenyalan pada kulit dan tisu badan
* Meningkatkan keanjalan kulit dan tekstur , menghasilkan kulit yang lembap dan tegang
* Mencerahkan pigmentasi kulit
* Membantu meningkatkan daya penyerapan kalsium serta membantu melancarkan sistem pencernaan & peredaran darah
* Kulit lebih cerah, tegang dan lebih muda berseri hanya dalam masa 15 hari
* Amat sesuai diambil oleh ibu mengandung.  Memberi tenaga dan menstabilkan emosi para ibu mengandung.
*Luver9 mampu memberi keselesaan kepada perut tanpa rasa cepat lapar ketika alahan tidak dapat menerima sebarang makanan
*Dapat melangsingkan badan secara sihat.


7 TINDAKAN EFEKTIF LURVE9 KEATAS TUBUH:-
Kulit
Meningkatkan keanjalan kulit,  mengurangkan garis-garis halus, kedut, menghasilkan kecerahan keatas tona kulit, menjadikan kulit lebih berseri, awet muda, mengurangkan pigmentasi, mencerah, mengekalkan kelembapan, melicinkan kulit, dan mengurangkan kesan strechmark.

Sistem Pencernaan
Diperkaya dengan 3 bilion lactospore, hawthornberry. Lactospore dalam bentuk spora, stabil untuk semua keadaan samada dalam suhu tinggi / pH rendah, membantu mengurangkan sembelit, memperbaiki fungsi penghadaman yang perlahan, membuang bahan-bahan yang tidak diingini (toksin) daripada kolon, mencegah obesiti, mengurangkan pertumbuhan bakteria yang tidak baik, mencegah dan memperbaiki intoleransi laktosa, mengurangkan  nafas berbau, bau badan dan usus bergas.

Sendi
Ekstrak soya mengandungi bahan aktif yang dipanggil isoflavonoid. Ia merupakan sepsis  estrogen manusia , disebabkan itu ia dikenali sebagai fitoestrogen. Kerana sebatian estrogenik, ia membantu untuk mengurangkan gejala menopaus, mencegah osteoporosis dan masalah berkaitan sendi.
Penglihatan
Raspberry sangat kaya dengan antosianin, bahan aktif ini memberikan warna merah kepada buah. Ia juga kaya dengan vitamin A, membantu untuk mencerahkan penglihatan.
Sistem Imun
Spirulina kaya dengan multivitamin dan multimineral. Ia membantu untuk meningkatkan sistem imun. Ia membantu membersihan usus dan detoksifikasi  secara semulajadi. Ia kaya dengan zat besi dan B kompleks.

Tulang, Gigi, Rambut, Kuku
Protein adalah sumber makanan utama yang membantu  kuku, otot, rambut dan kulit, gigi dibina. Gabungan bahan-bahan ini membantu untuk meningkatkan pertumbuhan tulang, gigi, rambut, kuku. Luver9 mengandungi protein yang tinggi, soya organik dikupas dari serbuk kacang soya, oleh itu ia boleh mengurangkan masalah asid urik.
Saluran Darah dan Jantung
Raspberry mengandungi antioksidan yang sangat tinggi. Juga kaya dengan serat larut seperti beras perang, oat dan barli. Tinggi dalam antioksidan mencegah sel-sel tubuh daripada pengoksidaan dan serangan daripada radikal bebas. Antioksidan yang tinggi memulihkan dan menguatkan saluran darah, meningkatkan fungsi pemulihan jantung dan melambatkan penuaan. Serat larut membantu untuk menurunkan kolesterol dalam darah.


SIAPA YANG SESUAI MENGAMALKAN LURVER9?
* Perempuan dan Lelaki semua peringkat umur (belia sehingga warga emas )
* Ibu yang mengandung (Kandungan 1-9 bulan)
* Ibu yang susukan badan
* Ibu yang dalam pantang seawal hari ke 40 mesti amik Luver9 (normal mahpun bedah)
* Perempuan yang mempunyai cyst
* Individu yang mempunyai kencing manis mahupun darah tinggi (tidak mempunyai masalah jika sedang mengambil ubat-ubatan seperti produk kuruskan badan atau ubat untuk penyakit -penyakit tertentu)


LUVER9 COLLAGEN ADALAH DILULUSKAN OLEH 
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA
 Sijil KKM



TESTIMONIAL PENGGUNA
*Testimonial Bergambar*















*Testimoni Bertulis*






 




















P/S : Belum cukup yakin dengan testimoni diatas? Sila Google untuk ratusan testimoni Luver9 yang lain!
HARGA
1 KOTAK = 10 SACHET (Untuk 10 Hari)
RM55.00 Tidak Termasuk Pos
 Poslaju Semenanjung +RM5
Poslaju Sbh/Srwk +RM9

3 KOTAK = 30 SACHET (Untuk Sebulan)
RM165.00 Free Poslaju Semanjung
RM170.00 Free Poslaju Sabah/Sarawak.



@

Sila Klik Disini : Cara Order

 

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...