Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

SF BEAUTY

SF BEAUTY SET (Sabun + Krim Malam + Krim Siang)




Sf Beauty tersedia dalam 2 set, sebagai pilihan kepada pengguna. Pilihlah yang sesuai dengan kulit dan masalah yang dihadapi. Gunakan secara teratur dan anda akan lihat kesan nya yang menakjubkan seawal 2-3 minggu!

Setiap set hanya mempunyai 3 item sahaja. Mudah, ringkas dan menjimatkan masa. Setiap produk yang dijual di sini adalah original (hati2 dengan produk tiruan yang dijual pada harga lebih rendah). Kami mendapatkan bekalan terus dari stokis Kota Bharu yang dikawalselia oleh pengasas produk ini sendiri.
SF Beauty Soap: NOT 110600593 K


Yang warna hijau (Vit-C) untuk kulit yang sedang menghadapi bermasalah jerawat yang teruk, sensitif atau sangat berminyak. Rumusan yang kaya vitamin C mampu mengecutkan jerawat, memperbaiki sel2 kulit berparut/rosak dan mengurangi pengeluaran minyak yang berlebihan.

yang warna kuning (Vit-E) sesuai untuk kulit normal, matang, kusam, parut2 jerawat lama, pori2 terbuka dan berjeragat.

Sabun Sf Beauty adalah asas penting dalam penjagaan wajah harian. Ia berfungsi untuk membersih, menyegar dan mengekalkan kelembapan kulit secara alami menjadikan kulit lebih lembut dan halus.
-cuci wajah 2 kali sehari (pagi/malam) setiap hari.


SF Day Cream: NOT 110600594 K


Berpelindungan UV menjauhkan selaran matahari, meratakan warna kulit, melembut dan menyihatkan wajah. Tidak berminyak. Sapu menipis sahaja sudah memadai.
Gunakan waktu siang 1 atau 2 kali sehari. Tidak perlu lagi penyegar dan pelembab lain.
juga sesuai sebagai alas bedak sebelum bersolek.

SF Day Night: NOT 110600595 K


Merawat, memudarkan parut jerawat/jeragat serta memerangi tanda2 penuaan pramatang seperti kedutan halus dan kulit kendur, mencerah serta menganjalkan kulit. Anda dapat rasai perbezaannya apabila bangkit waktu pagi.
Sapu pada kulit setiap malam sebelum tidur (boleh kurangkan penggunaan kepada 2-3 kali seminggu sahaja apabila kesihatan/kecantikan kulit seperti diidamkan diperolehi).
  
SF beauty penemuan daripada sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.
  
Selain kunyit, kandungan yang ada dalam produk krim siang Sf Beauty ialah temulawak. Sejenis tumbuhan herba yang turut kaya antioksidan yang melambatkan proses penuaan, turut berkesan mengubati jerawat dan merawat bintik2 hitam pada kulit.

Krim malam Sf Beauty pula diperkaya dengan sumber tumbuh-tumbuhan pergunungan serta zat tambahan dari sarang burung walit. Ia berupaya menyubur dan merangsang sel kulit agar sentiasa awet muda, halus, licin, lembut dan anjal. Selain menyegar dan melembabkan kulit, khasiat sarang burung walit juga boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah.

Bagi sabun pembersih pula, ia ada campuran ekstrak buah-buahan dan madu lebah. Keistimewaan madu lebah memang sudah diketahui umum dalam memberikan kesihatan dan kecantikan kulit sejak zaman berzaman.

Gunakan set produk Sf Beauty secara teratur dan hasilnya pasti memuaskan hati anda. Ia produk yang selamat dan tiada kesan sampingan, malahan tidak membuatkan kulit kembali gelap atau kusam sekiranya pengguna berhenti menggunakannya.

TESTIMONIAL PENGGUNA SF BEAUTY






Testimonial from my own customer :)


 HARGA

 SET BESAR : 
RM95.00 Free Pos Semenanjung
RM100.00 Free Pos Sabah/Sarawak



 SET TRIAL : 
RM70.00 Free Pos Semenanjung
RM75.00 Free Pos Sabah/Sarawak




3 comments:

  1. testimoni???tak ade yg beli ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pegi kat google. search image untuk "sf beauty testimonial", u'll find beratus2 testimonial kt sana. Cik Han xsempat nk tempek kt sini

      Delete
  2. salam.. sy nk tnye,produk ni bleh guna or x.. sy confuse la.. pemegang produk ni SF Infinity Resources kn? kalau btul,produk ni dh ditarik balik kn? tp no kkm x sme.. sila rujuk sini ye.. kkm kemaskini Julai 2013..

    http://portal.bpfk.gov.my/index.cfm?&menuid=118&parentid=116

    ReplyDelete

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...