Order / Pertanyaan Sila WHATSAPP @ SMS Ke "017-956 8326" (Strictly No Call)____________Visit Our Official FB Page : Mizz Han Resources HQ

DETOX FOOT PATCH

DETOX FOOT PATCH
Menyahkan Toksin Dari Badan 
Amat Disarankan kepada anda yang mengambil supplement!




APAKAH ITU TOKSIN???
Toksin adalah bahan kimia atau racun berbahaya yang boleh merosakkan struktur dan fungsi sel badan. Ia adalah hampir mustahil untuk anda mengelakkan daripada toksin kerana ia berada di mana-mana sahaja - dalam udara yang kita sedut, makanan dan minuman. Anda juga terdedah kepada toksin dalaman, sisa metabolik yang dihasilkan dalam badan disebabkan tekanan hidup dan cara pemakanan yang tidak seimbang.


TANDA-TANDA TOKSIN BERLEBIHAN DALAM BADAN
1.       Sering keletihan, kurang bertenaga, sakit kepala ,mulut berbau , dan bau badan.
2.       Insomnia (masalah tidur), bawah mata gelap dan sering kemerahan.
3.       Daya ingatan dan tumpuan yang lemah, dan sering rasa cemas.
4.       Alahan, Masalah sinus, dan sistem imun yang lemah.
5.       Masalah sistem pencernaan – sembelit dan kembung perut.
6.       Masalah sendi - lenguh lenguh badan dan kaki.
7.       Masalah kulit – jerawat dan eczema.
8.       Selulit, Kenaikan berat badan,  dan tanda-tanda penuaan awal.
9.       Cepat marah dan sering murung.
10.   Kitaran haid tidak normal.
TANDA-TANDA LAIN
1.       seseorang yang mempunyai toksin berlebihan dalam badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab, susah bangun tidur dan bahagian keliling mata gelap.
2.       Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengah, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
3.       Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi, sinus, berat badan meningkat, kehadiran selulit, masalah jerawat dan banyak lagi.


AMARAN KERAS!!!
SEBELUM AMBIL SUPPLEMENT ANDA WAJIB DETOX!

Detoxification ni sangat penting  jika badan dipenuhi toksin, teruatamya kepada mereka yang amat mementingkan kecantikan dan kesihatan dengan pengambil pelbagai supplement. Sekiranya badan anda dipenuhi toksin, segala supplement yang diambil tidak akan member i kesan kepada anda! Jika anda perasan, banyak supplement menyarankan pengguna untuk melakukan proses detox terlebih dahulu. Hal ini kerana apabila badan telah didetox,  sel-sel lebih bersedia untuk menerima segala nutrient  lain, jadi penyerapannya supplement yang anda ambil akan lebih berkesan!

Seringkali kita mengutamakan kecantikan dengan memberi penekanan dari luaran. Tidak kira lelaki mahupun wanita, masing-masing sanggup mengeluarkan sejumlah wang untuk membeli set penjagaan kulit, makanan tambahan dan juga vitamin. Namun, tidak ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan toksin dalam badan. Oleh itu kita sebenarnya telah pun membazir!

SEMUA MANUSIA TERDEDAH KEPADA TOKSIN!
Jangan ada yang kata anda tidak mempunyai toksin dan tak perlu detox. Kita mudah terdedah kepada BAHAYA TOKSIN melalui udara, makanan dan minuman. Jika toksin terlalu banyak dalam badan, masalah kesihatan boleh menyerang.  Jika seseorang yang tidak pernah membuang toksin sejak lahir hingga umurnya mencecah 30 tahun, bermakna sudah macam-macam sisa toksin terkumpul dalam badannya.

 Usus yang dipenuhi TOKSIN

APA ITU DETOX?
Definisi buang toksin atau lebih popular dengan sebutan detox sebenarnya amat berkait rapat dengan sistem pencernaan dan hati manusia. Kebanyakan daripada kita menganggap detox ini hanya melibatkan bahagian pencernaan, tetapi amat penting untuk kita mengetahui bahawa organ hati juga memainkan peranan penting dalam pembuangan toksin dari tubuh badan manusia, iaitu menerusi pembuangan air kencing.  Toksin terdapat hampir di semua organ manusia, di mana sebahagian besarnya terhasil apabila sisa makanan yang tidak dicerna sepenuhnya, pemakanan ubat-ubatan kimia, merokok, pengambilan minuman keras dan pemakanan yang tidak seimbang, tidak dapat dikeluarkan dari dalam tubuh.

Justeru, sisa-sisa ini akan terkumpul di mana-mana bahagian dalam organ tubuh manusia. Sisa-sisa ini akan terkumpul untuk satu jangka masa dan menghasilkan toksin. Sepatutnya semua sisa-sisa ini dikeluarkan dengan cara semula jadi membabitkan dua organ utama utama iaitu hati dan usus.

BOLEHKAN TOKSIN KELUAR DARI BADAN TANPA LAKUKAN DETOX?
Penyingkiran toksin secara semula jadi ialah melalui perkumuhan seperti pembuangan air besar yang perlu berlaku sekurang-kurang sekali sehari bagi orang normal. Jelasnya, proses membuang air besar yang normal dan baik untuk seseorang ialah sekali sehari. Tapi jika seseorang tidak membuang air dengan kadar yang sepatutnya, kemungkinan besar, najis yang berada di dalam usus akan menjadi hitam dan melekat pada dinding usus seterusnya menjadi toksin dalam tubuh.

Selalunya seseorang hanya akan mengambil tindakan sekiranya sesuatu penyakit telah berlaku. Seperti yang kita ketahui, banyak penyakit bermula daripada usus, sebab organ tersebut menjadi tempat pengumpulan toksin. Jika ia tidak dikeluarkan maka toksin itu diserap semula dalam badan.

Maka kita harus melakukan proses detox ini! Jika tubuh tidak pernah melakukan proses detox atau nyah toksin sejak lahir, biasanya tubuh akan menghantar ‘tanda’. Sakit kepala adalah salah satu daripada tanda toksin yang banyak dalam badan! “Detox umpama ‘agen’ pencuci yang ‘mengikis’ dinding usus yang terlekat dengan sisa buangan yang tidak pernah dibuang dalam tempoh yang sepatutnya.”

KEBAIKAN DETOX FOOT PATCH
Badan terasa segar sentiasa
Melegakan sembelit
Melegakan sakit sendi
Meningkatkan sistem imunisasi
Mencegah badan dan kaki berbau
Mengurangkan alahan
Menghilangkan lenguh badan
Mudah tidur dan mendapatkan tidur yang lena.
Membuang angin dalam badan
Membakar  lemak berlebihan dalam badan
Membuang dan menyedut lemak yang berlebihan dalam badan
Melawaskan buang air
Membuat wajah dan kulit kelihatan bersih




APAKAH KANDUNGAN DETOX FOOT PATCH
Wood Vinegar
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok Ubame Oak. Menggalakkan peredaran darah dan menghasilkan kesan osmotik yang membolehkan perpindahan toksin-toksin melalui lapisan membran sel. Secara langsung ini membolehkan toksin diserap keluar melalui liang-liang kulit pada tapak kaki.

Bamboo Vinegar (chikusaku)
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok buluh. Menggalakkan peredaran darah dan membantu penyerapan keluar sisa-sisa buangan daripada tubuh badan.

Tourmaline
Sejenis mineral yang berupaya menghasilkan ion-ion negatif dan sinar inframerah jauh (far infrared). Terbukti berkesan dalam mengurangkan stress, meningkatkan ketajaman mental, menggalakkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun tubuh.
Sinar inframerah jauh lazim digunakan dalam terapi haba (heat therapy) bagi membantu mempercepatkan penyembuhan kecederaan luaran atau dalaman.

Chitosan
Sejenis bahan yang dihasilkan daripada cangkerang hidupan laut (udang, ketam etc.). Bersifat anti-bakterial dan sangat berkesan dalam penyerapan toksin dan lipid (lemak dan minyak).

Dextrin
Sejenis karbohidrat yang menjadi medium pengikat semua bahan aktif, dan meningkatkan penyerapan toksin oleh Foot Detox Patch.

Yang paling penting Produk ini telah mendapat kelulusan dari KKM





CARA PENGGUNAAN!!!
Basuh kaki dan keringkan, sebelum menggunakan patch ini
Buka plastik dan tampalkan foot patch (disebelah yang ada tulisan) ke tengah2 pelekat itu
Kemudian, tampalkan ke bahagian tengah tapak kaki. Boleh juga ditampal dibahagian   bermasalah seperti bahu, belakang badan, pinggang, lutut, pusat
Pakai sebelum tidur dan esok bila bangun baru buka foot patch.
Penggunaan selama 6 - 8 jam sewaktu tidur
Keesokannya basuh kaki untuk hilangkan kesan kotoran. (Selepas dipakai foot patch akan berubah warna dan sedikit berminyak/berlendir kesan pengeluaran toksin dari badan)
Kesegaran mula terasa, badan terasa ringan, untuk bekerja pun semakin bersemangat
Pad yang telah digunakan hendaklah dibungkus dan dibuang dengan betul.

AMARAN :
Jauhkan dari kanak-kanak
Jangan digunakan pada kulit yang sensetif dan luka
Ibu mengandung dan ibu yang menyusukan anak adalah dilarang guna.


PASTIKAN YANG ORIGINAL!!!



TESTIMONIAL PENGGUNA DETOX FOOT PATCH





































HARGA :
1PCS : RM 0.60 SAHAJA
MINIMUM ORDER 10 PCS

HARGA TIDAK TERMASUK POS
POS LAJU SM = RM6.00
POS LAJU SABAH SARAWAK = RM10.00




No comments:

Post a Comment

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...